loading...
من و تو با هم
معین بازدید : 46 سه شنبه 12 آذر 1392 نظرات (0)

خرید دستگاه ترک سیگار الکترو اسموک

خرید دستگاه ترک سیگار الکترو اسموک

 

آیا شما هم از کشیدن سیگار خسته شده اید؟ آیا دوست دارید تا راه حلی برای ترک سیگار بیابید؟ ما امروز در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ یکی از جدیدترین و بهترین روش های ترک سیگار را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.شما می توانید از این به بعد با استفاده کردن از دستگاه ترک سیگار فوق دیگر نگران روش های ترک سیگار نباشید.الکترو اسموک نام این محصول فوق العاده می باشد.

این محصول در سراسر دنیا دارای طرفداران بسیاری بوده و تا به حال توانسته به کمک بسیاری ار افراد سیگاری بیاید و باعث ترک انها شود.ما سعی کرده ایم بهترین و مرغوب ترین الکترو اسموک موجود در بازار را که قیمت مناسبی هم داشته باشد را برای شما عزیزان در سایت قرار دهیم.با وجود این سیگار الکترونیکی دیگر از مضرات سیگار که بیش از ۴۰۰۰ نوع ماده سمی در بدن شما تولید می کرد خبری نبوده و دیگر بوی  بد نخواهید داد.

دیگر نگران زردی دندان های خود نباشید چون با خرید الکترو اسموک از این پس هیچ دندانی زرد نخواهد شد.این دستگاه در واقع به نوعی یک پدیده علمی بوده و توصیه بسیاری از پزشکان به افراد سیگاری استفاده از  این سیگار الکترونیکی می باشد.

 

خرید دستگاه ترک سیگار الکترو اسموک

 

سیگار الکترونیکی یک دستگاه دود زای میکرو الکترونیک است که از تکنولوژی بمباران اتمی برای تولید دود استفاده میکند بدین ترتیب که برای به وجود آوردن دود با بوی توتون از ریز سازی مایعی استفاده می کند که در داخل آن وجود دارد.این دستگاه همانند سیگارهای معمولی سیگاریها را تحریک میکند و میتواند به صورت سالم و بدون خطر نیاز آنها را به دود برآورده کند و آنها را شاد و ریلکس کند اما یکسری تفاوتهایی با سیگار های معمولی دارد:از جمله قابل اشتعال نیست و هیچکدام از ۴۰۰۰ماده سمی و منو اکسید کربن موجود در سیگار در آن دریافت نمیشود

اگر قصد دارید تا این دستگاه را خرید نمایید بهتر است همین الان با استفاده از دکمه خرید پستی سفارش خود را ثبت کرده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.شما از این به بعد با  داشتن دستگاه الکترو اسموک هم به سلامتی خود کمک خواهید کرد و هم از نظر اقتصادی بهترین کمک را به خود می کنید.

 

 

 

خرید مستند شکوه تخت جمشید

خرید مستند شکوه تخت جمشید

 

آیا شما هم دوست دارید بدانید که تخت جمشید قبل از حمله مغول ها چه شکلی بوده است؟آیا دوست دارید تا شکوه تخت جمشید را مشاهده کنید؟امروز با یک مستند زیبا در باره تخت جمشید در خدمت شما عزیزان هستیم.در این مستند زیبا ابتدا به صورت سه بعدی و بسیار دقیق به شبیه سازی تخت جمشید پرداخته شده است و در نهایت شما شاهد شبیه ساز این اثر باستانی خواهید بود.در این بازسازی سه بعدی همه چیز انقدر دقیق روی می دهد که گویی قبلا از این بنا عکسی موجود بوده و می دانسته اند که چه شکلی است.

نیمی از این مستند متکی بر تصویر سازی دیجیتال بوده و شما را به زیبایی به سفری تاریخی خواهد برد .گویی که الان خود شما در آن لحظه تاریخی قرار گرفته اید.از کاخ های باز سازی شده در این مستند الان تنها یک یا چند ستون باقی مانده است و همین باعث شده است تا این اثر در ابتدای ورد سر و صدای زیادی ایجادکرده و طرفداران و علاقه مندان زیادی را به خود جلب نماید.

 

 

 

خرید مستند شکوه تخت جمشید

ما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ امکان خرید پستی مستند شکوه تخت جمشید را برای شما عزیزان فراهم اورده ایم و  براحتی می توانید با کلیک بروی دکمه خرید پستی سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

اوج شکوه و زیبایی که باعث غرور و افتخار هر ایرانی است را می توان در کاخ های تخت جمشید مشاهده کرد.

 

 

 

خرید مستند شکوه تخت جمشید توسط 25 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5

 

خرید اینترنتی آموزش مربیگری فوتسال

خرید اینترنتی آموزش مربیگری فوتسال

 

همه شما بی شک با ورزش فوتسال تا حدودی آشنایی دارید.فوتسال نیز مانند فوتبال از طرفداران بیشماری در جهان برخوردار است و در ایران نیز علاقه مندان زیادی دارد.ما امروز یک مجموعه درباره آموزش مربیگری فوتسال را برای شما علاقه مندان به این رشته تهیه و در سایت قرار داده ایم.حتما می دانید که قوانین و مقرارت ورزش فوتسال با ورزش فوتبال بسیار متفاوت است.مربی گری فوتسال نیز  اصول و روش های خاص خود را می طلبد. برای اینکه بتوانید در مربیگری فوتسال موفق ظاهر شوید ابتدا باید تمام سیستم های بازی و ریزه کاری های این ورزش را بشناسید.

ما در این مجموعه علاوه بر اینکه هدفمان آموزش مربیگری بوده در کنار ان نیز اموزش هایی برای بازیکن سازی فوتسال نیز در نظر گرفته ایم.شما با خرید اموزش مربیگری فوتسال و تماشای آن نکاتی بسیار مهم و فنی را یاد خواهید گرفت و از ان می توانید در ارنج کردن و تمرین دادن یک تیم فوتسال استفاده نمایید.

 

 

خرید اینترنتی آموزش مربیگری فوتسال

 

شما در این مجموعه بی نظیر مواردی همچون:

آنالیز کردن مسابقات فوتسال

انواع تاکتیک ها و سیستم های بازی در فوتسال

قوانین و مقررات این بازی

آموزش بازیکن سازی در فوتسال

آموزش شوت زدن و دریبل کردن در فوتسال

آموزش دروازه بانی فوتسال

آموزش شوت زدن

و…….

ما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ امکان خرید پستی این مجموعه ارزشمند را برای شما عزیزان فراهم آورده ایم و براحتی می توانید سفارش خود را ثبت کرده و سپس بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پت بپردازید.مارکت سنتر ۲۴ پیشنهاد می کند که حتما برای یک بار هم که شده به تماشای این مجموعه دیدنی بپردازند و اصول حرفه ای این ورزش را یاد بگیرند.

 

 

   خرید اینترنتی آموزش مربیگری فوتسال توسط 15 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 17
  • بازدید سال : 35
  • بازدید کلی : 3,137